Polityka jakości

Priorytetowym celem Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ośrodka Rehabilitacji Leczniczej „Reha-Vita” Sp. z o.o. jest stałe spełnianie wymagań Pacjentów poprzez osiągnięcie i utrzymanie wysokiego poziomu jakości udzielanych świadczeń zdrowotnych:

  • w rodzaju ambulatoryjnej opieki specjalistycznej w zakresie poradni: chirurgii urazowo-ortopedycznej. chirurgii naczyniowej;
  • w rodzaju rehabilitacji leczniczej w zakresie lekarskiej ambulatoryjnej opieki rehabilitacyjnej i fizjoterapii ambulatoryjnej, a także zespołu rehabilitacji domowej.

Naszym Pacjentom pragniemy zapewnić kompleksową jakość usług, opartą na połączeniu i umiejętnym wykorzystaniu profesjonalnej wiedzy medycznej popartej kierunkowym wykształceniem i doświadczeniem zatrudnionego u nas personelu medycznego.

Cel ten realizujemy poprzez:

  • indywidualne i rzetelne podejście do Pacjenta i zdobycie jego trwałego zaufania,
  • udzielanie świadczeń zdrowotnych zaspokajających w najszerszym stopniu potrzeby Pacjentów oraz stron zainteresowanych,
  • ścisłą kontrolę procesu udzielania świadczeń zdrowotnych na każdym ich etapie,
    z wykorzystaniem nowoczesnych metod badań, pomiarów i przesyłania informacji,
  • zakup nowych urządzeń do udzielania świadczeń zdrowotnych,
  • systematyczne szkolenie personelu umożliwiające właściwe wykorzystanie nowoczesnego sprzętu,
  • podnoszenie kwalifikacji zawodowych w celu zwiększenia jakości wykonywanej pracy,
  • optymalizację kosztów usług i wzrost efektywności ekonomicznej Placówki,
  • ugruntowanie przekonania, że odpowiedzialność za jakość udzielanych świadczeń zdrowotnych jest podstawowym obowiązkiem każdego pracownika,
  • określenie i nadzór nad ryzykami i szansami dla realizowanych procesów,
  • uwzględnianie kontekstu Placówki przy planowaniu działań operacyjnych,
  • ciągłe doskonalenie swoich usług oraz skuteczności Systemu Zarządzania Jakością,
  • spełnienie mających zastosowanie wymagań prawnych i regulacyjnych.

Gwarancją osiągnięcia założonych celów jest świadomość Prezesa Zarządu oraz pracowników o konieczności stałego doskonalenia wszystkich procesów ukierunkowanych na uzyskanie satysfakcji naszych Pacjentów, wynikającej z zaspokojenia ich potrzeb oraz spełniania wymagań normy PN – EN ISO 9001: 2015.

Taką opisaną i wdrożoną Politykę Jakości wraz z pracownikami będę promować i stosować z należytą starannością oraz będę dbać o jej aktualność.

Prezes Zarządu

Katarzyna Bismor-Załuczkowska

NASZE CERTYFIKATY